Risultati

Risultati trovati 114

Dati completi Dati sintetici

Clicca sul titolo per vedere i dati completi di ogni documento e la segnatura con la quale richiederlo.

Consultabilità delle tesi

Consultabile Consultabile
Non consultabile Non consultabile

Modalità di consultazione e contatti


Consultabile ALLERA CHIARA, DETERMINANTS FOR GERMAN TRAVELERS' ACCEPTANCE AND USE OF MOBILE COMMERCE, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2014/2015
Autore: ALLERA CHIARA
Titolo: DETERMINANTS FOR GERMAN TRAVELERS' ACCEPTANCE AND USE OF MOBILE COMMERCE
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-66
Richiedi la consultazione
Consultabile AMOROSO EMANUELE, SUSTAINABILITY AND BLOCKCHAIN: DEFINING PRODUCT PROVENANCE AND ITS IMPLICATIONS FOR THE FASHION INDUSTRY, Rel. WAGNER RALF, AA 2020/2021
Autore: AMOROSO EMANUELE
Titolo: SUSTAINABILITY AND BLOCKCHAIN: DEFINING PRODUCT PROVENANCE AND ITS IMPLICATIONS FOR THE FASHION INDUSTRY
Relatore: WAGNER RALF
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-207
Richiedi la consultazione
Non consultabile ANQUEZ ELSA, CONSUMERS’ PERCEPTION OF (SUSTAINABLE) PACKAGING IN THE FOOD INDUSTRY, AA 2020/2021
Autore: ANQUEZ ELSA
Titolo: CONSUMERS’ PERCEPTION OF (SUSTAINABLE) PACKAGING IN THE FOOD INDUSTRY
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-208
Consultabile ASATULLOEV FARIDUN, INTERFACE OF OUTSOURCING AND GREEN MARKETING, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2013/2014
Autore: ASATULLOEV FARIDUN
Titolo: INTERFACE OF OUTSOURCING AND GREEN MARKETING
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-42
Richiedi la consultazione
Consultabile AVANCINI PINHEIRO TIBERIO SAMUEL, HOW BRAND ANTHROPOMORPHISM INFLUENCES AUTOMATIC BEHAVIOR IN RESPONSE TO BRAND PRIMES: A VALIDATION OF THE PARTNER ROLE ATTRIBUITED TO ANTHROPOMORPHIZED BRANDS, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2013/2014
Autore: AVANCINI PINHEIRO TIBERIO SAMUEL
Titolo: HOW BRAND ANTHROPOMORPHISM INFLUENCES AUTOMATIC BEHAVIOR IN RESPONSE TO BRAND PRIMES: A VALIDATION OF THE PARTNER ROLE ATTRIBUITED TO ANTHROPOMORPHIZED BRANDS
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-43
Richiedi la consultazione
Consultabile BAGLIONI LAURA, REGAINING CUNSUMERS' TRUST: SERVICE CRISES, AA 2014/2015
Autore: BAGLIONI LAURA
Titolo: REGAINING CUNSUMERS' TRUST: SERVICE CRISES
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-67
Richiedi la consultazione
Non consultabile BEDES NICOLAS, CHRISTOPHE, ADRIEN, CONSTANTIN, MOVIE PIRACY: A CROSS-COUNTRY ANALYSIS BETWEEN FRANCE AND THE NETHERLANDS, AA 2015/2016
Autore: BEDES NICOLAS, CHRISTOPHE, ADRIEN, CONSTANTIN
Titolo: MOVIE PIRACY: A CROSS-COUNTRY ANALYSIS BETWEEN FRANCE AND THE NETHERLANDS
Anno accademico: 2015/2016
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-89
Non consultabile BERTAGNOLLI ROBERTO, COUNTRY OF ORIGIN AND STEREOTYPES' INFLUENCE ON THE BRAND EVALUATION OF A PRODUCT, Rel. RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN, AA 2013/2014
Autore: BERTAGNOLLI ROBERTO
Titolo: COUNTRY OF ORIGIN AND STEREOTYPES' INFLUENCE ON THE BRAND EVALUATION OF A PRODUCT
Relatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-45
Consultabile BETTE AXELLE, THE USER GENERATED CONTENT'S INFLUENCE ON THE HOLIDAY DECISION MAKING PROCESS, AA 2014/2015
Autore: BETTE AXELLE
Titolo: THE USER GENERATED CONTENT'S INFLUENCE ON THE HOLIDAY DECISION MAKING PROCESS
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-68
Richiedi la consultazione
Consultabile BETTOTTI BEATRICE, INVOLVEMENT, ATTITUDE CHANGE AND PERCEPTION IN THE FASHION INDUSTRY: A CONTEMPORARY REASSESSMENT OF THE ELABORATION LIKELIHOOD MODEL OF PERSUASION, Rel. WAGNER RALF, Rel. RODRIGUEZ SANTOS MARIA CARMEN, AA 2015/2016
Autore: BETTOTTI BEATRICE
Titolo: INVOLVEMENT, ATTITUDE CHANGE AND PERCEPTION IN THE FASHION INDUSTRY: A CONTEMPORARY REASSESSMENT OF THE ELABORATION LIKELIHOOD MODEL OF PERSUASION
Relatore: RODRIGUEZ SANTOS MARIA CARMEN
Secondo Relatore: WAGNER RALF
Anno accademico: 2015/2016
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-90
Richiedi la consultazione
Consultabile BLÁHOVÁ ALŽBETA, ANALYSIS OF SOCIAL MARKETING CAMPAIGNS FOR ROAD SAFETY AND THEIR EFFECTS ON DRIVER'S BEHAVIOUR IN THE CZECH REPUBLIC AND IN THE GERMAN FEDERAL REPUBLIC, Rel. RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2011/2012
Autore: BLÁHOVÁ ALŽBETA
Titolo: ANALYSIS OF SOCIAL MARKETING CAMPAIGNS FOR ROAD SAFETY AND THEIR EFFECTS ON DRIVER'S BEHAVIOUR IN THE CZECH REPUBLIC AND IN THE GERMAN FEDERAL REPUBLIC
Relatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN
Secondo Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-1
Richiedi la consultazione
Consultabile BLANCHI JULIE, AUTHENTICITY IN FRENCH MOUNTAIN RESORTS , Rel. VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS, Rel. GANASSALI STÉPANE, AA 2011/2012
Autore: BLANCHI JULIE
Titolo: AUTHENTICITY IN FRENCH MOUNTAIN RESORTS
Relatore: GANASSALI STÉPANE
Secondo Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-2
Richiedi la consultazione
Consultabile BLANCO CLARA MARIA, CONSUMER LOYALTY IN THE MOBILE PHONE SECTOR: THE SPANISH CASE, Rel. WAGNER RALF, Rel. VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS, AA 2011/2012
Autore: BLANCO CLARA MARIA
Titolo: CONSUMER LOYALTY IN THE MOBILE PHONE SECTOR: THE SPANISH CASE
Relatore: WAGNER RALF
Secondo Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-3
Richiedi la consultazione
Consultabile BOCHNOVICOVA PETRA, CSR IN FOOD INDUSTRY: IMPACT OF CSR ON CONSUMER BEHAVIOUR, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2013/2014
Autore: BOCHNOVICOVA PETRA
Titolo: CSR IN FOOD INDUSTRY: IMPACT OF CSR ON CONSUMER BEHAVIOUR
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-46
Richiedi la consultazione
Consultabile BORN FRANK, THE ROLE OF COLLABORATIVE CONSUMPTION: WILL COLLABORATIVE CONSUMPTION DEVELOP FROM A NICHE INTO THE NEW STATUS QUO?, AA 2012/2013
Autore: BORN FRANK
Titolo: THE ROLE OF COLLABORATIVE CONSUMPTION: WILL COLLABORATIVE CONSUMPTION DEVELOP FROM A NICHE INTO THE NEW STATUS QUO?
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-22
Richiedi la consultazione
Consultabile BOSSEAUX JESSICA, THE PERCEPTION OF THE ACTOR ON THE FRENCH MARKET TOWARDS MARKS AND PRINCIPLES: DIVERGENCE OF OPINION ABOUT FAIR TRADE, AA 2012/2013
Autore: BOSSEAUX JESSICA
Titolo: THE PERCEPTION OF THE ACTOR ON THE FRENCH MARKET TOWARDS MARKS AND PRINCIPLES: DIVERGENCE OF OPINION ABOUT FAIR TRADE
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-23
Non consultabile BUGEIA LOÏSE, MYLÈNE, COVID-19, THE AWAKENING OF A CONTINENT? A QUANTITATIVE STUDY ABOUT THE PERCEPTION OF ECOTOURISM FROM THE EUROPEANS 'PERSPECTIVE, AA 2020/2021
Autore: BUGEIA LOÏSE, MYLÈNE
Titolo: COVID-19, THE AWAKENING OF A CONTINENT? A QUANTITATIVE STUDY ABOUT THE PERCEPTION OF ECOTOURISM FROM THE EUROPEANS 'PERSPECTIVE
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-209
Consultabile BURET HADRIEN PIERRE ARNAUD, IMPACT OF AFFINITY FOR A COUNTRY IN THE UAM MODEL AND ON WILLINGNESS TO INTERACT, AA 2014/2015
Autore: BURET HADRIEN PIERRE ARNAUD
Titolo: IMPACT OF AFFINITY FOR A COUNTRY IN THE UAM MODEL AND ON WILLINGNESS TO INTERACT
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-69
Richiedi la consultazione
Non consultabile CAPASA LUDOVICA, EXPERIENCE OF MEGA SPORT EVENTS: TECHNOLOGY ACCEPTANCE OF VIRTUAL REALITY, Rel. ZULAUF KATRIN, AA 2020/2021
Autore: CAPASA LUDOVICA
Titolo: EXPERIENCE OF MEGA SPORT EVENTS: TECHNOLOGY ACCEPTANCE OF VIRTUAL REALITY
Relatore: ZULAUF KATRIN
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-210
Consultabile CATTELANI CARLOTTA, ARE YOU WHAT YOU WANT TO BE? HOW COSMETICS FILL THE GAP BETWEEN IDEAL-SELF AND ACTUAL SELF-CONCEPT AMONG TEENAGERS: AN INTERNATIONAL STUDY OF COSMETICS PURCHASING HABITS AND BRAND CONSUMPTIONS, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2015/2016
Autore: CATTELANI CARLOTTA
Titolo: ARE YOU WHAT YOU WANT TO BE? HOW COSMETICS FILL THE GAP BETWEEN IDEAL-SELF AND ACTUAL SELF-CONCEPT AMONG TEENAGERS: AN INTERNATIONAL STUDY OF COSMETICS PURCHASING HABITS AND BRAND CONSUMPTIONS
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2015/2016
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-91
Richiedi la consultazione
Consultabile CAVALIERI MARCO, EVALUATING PERSUASION STRATEGIES WITHIN CHATBOT: AN ELM FRAMEWORK WITH SELF-EFFICACY , Rel. BROCKHAUS DOMINIK BEREND THEODOR, AA 2020/2021
Autore: CAVALIERI MARCO
Titolo: EVALUATING PERSUASION STRATEGIES WITHIN CHATBOT: AN ELM FRAMEWORK WITH SELF-EFFICACY
Relatore: BROCKHAUS DOMINIK BEREND THEODOR
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-211
Richiedi la consultazione
Non consultabile CAYER-BARRIOZ NELLY, LABELING ECOTOURISM WITHIN THE EUROPEAN MARKET: THE CONSUMERS' AND PROFESSIONALS PERSPECTIVE, AA 2012/2013
Autore: CAYER-BARRIOZ NELLY
Titolo: LABELING ECOTOURISM WITHIN THE EUROPEAN MARKET: THE CONSUMERS' AND PROFESSIONALS PERSPECTIVE
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-24
Consultabile CHIGIRINOVA DARIA, THE PLACEBO EFFECT IN MARKETING: UNEXPLORED INFLUENCE OF BRAND NAME, AA 2012/2013
Autore: CHIGIRINOVA DARIA
Titolo: THE PLACEBO EFFECT IN MARKETING: UNEXPLORED INFLUENCE OF BRAND NAME
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-25
Richiedi la consultazione
Consultabile CIFTCI YIGIT, INTERCULTURAL STUDY ON SOCIAL MEDIA: HOW DO CULTURAL DIFFERENCES INFLUENCE USAGE OF SOCIAL NETWORKING WEBSITES?, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2013/2014
Autore: CIFTCI YIGIT
Titolo: INTERCULTURAL STUDY ON SOCIAL MEDIA: HOW DO CULTURAL DIFFERENCES INFLUENCE USAGE OF SOCIAL NETWORKING WEBSITES?
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-47
Richiedi la consultazione
Consultabile CIGANOVIC SKORIC JOVANA, GUILTY FREE CONSUMPTION OF A MIDDLE AGED MAN IN AUTOMATIVE INDUSTRY, AA 2014/2015
Autore: CIGANOVIC SKORIC JOVANA
Titolo: GUILTY FREE CONSUMPTION OF A MIDDLE AGED MAN IN AUTOMATIVE INDUSTRY
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-70
Richiedi la consultazione
Consultabile CORREAS OSORNO SILVIA, CONSUMER BEHAVIOUR TOWARDS THE FASHION INDUSTRY: THE FAST FASHION ERA, AA 2014/2015
Autore: CORREAS OSORNO SILVIA
Titolo: CONSUMER BEHAVIOUR TOWARDS THE FASHION INDUSTRY: THE FAST FASHION ERA
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-71
Richiedi la consultazione
Consultabile DE MARCHI STEFANIA, ONLINE CONSUMER BEHAVIOUR IN APPAREL VIRTUAL STORES: AN INSIGHT INTO THE ITALIAN MARKET, Rel. TREVISAN ITALO, Rel. GANASSALI STEPHANE, AA 2013/2014
Autore: DE MARCHI STEFANIA
Titolo: ONLINE CONSUMER BEHAVIOUR IN APPAREL VIRTUAL STORES: AN INSIGHT INTO THE ITALIAN MARKET
Relatore: TREVISAN ITALO
Secondo Relatore: GANASSALI STEPHANE
Correlatore: WAGNER RALF
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-48
Richiedi la consultazione
Consultabile DEGRAZIA GIACOMINI GRACIELA, INNOVATION THROUGH CROWDSOURCING: THE USAGE OF COLLECTIVE INTELLIGENCE IN COMPANIES' INNOVATION PROCESSES AND HOW IT AFFECTS CONSUMER BEHAVIOUR, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2011/2012
Autore: DEGRAZIA GIACOMINI GRACIELA
Titolo: INNOVATION THROUGH CROWDSOURCING: THE USAGE OF COLLECTIVE INTELLIGENCE IN COMPANIES' INNOVATION PROCESSES AND HOW IT AFFECTS CONSUMER BEHAVIOUR
Relatore: TREVISAN ITALO
Correlatore: GANASSALI STÉPANE
Secondo Correlatore: WAGNER RALF
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-4
Richiedi la consultazione
Non consultabile DORION BENJAMIN, EXPERIENTIAL MARKETING AND THE BANKING INDUSTRY, Rel. TREVISAN ITALO, Rel. RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN, AA 2011/2012
Autore: DORION BENJAMIN
Titolo: EXPERIENTIAL MARKETING AND THE BANKING INDUSTRY
Relatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN
Secondo Relatore: TREVISAN ITALO
Correlatore: WAGNER RALF
Secondo Correlatore: GANASSALI STÉPANE
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-5
Consultabile DRAXL DANIEL, PEOPLE IN INTERCULTURAL LOVE RELATIONSHIP: THE SIGNIFICANCE FOR BUSINESS OF THEIR SPECIFIC PERSONALITY TRAITS AND COMPETENCIES, AA 2012/2013
Autore: DRAXL DANIEL
Titolo: PEOPLE IN INTERCULTURAL LOVE RELATIONSHIP: THE SIGNIFICANCE FOR BUSINESS OF THEIR SPECIFIC PERSONALITY TRAITS AND COMPETENCIES
Correlatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-26
Richiedi la consultazione
Non consultabile EISELE KRISTIN, LOVEMARKS AND THEIR INFLUENCE ON CUSTOMER BEHAVIOUR, Rel. WAGNER RALF, Rel. VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS, AA 2011/2012
Autore: EISELE KRISTIN
Titolo: LOVEMARKS AND THEIR INFLUENCE ON CUSTOMER BEHAVIOUR
Relatore: WAGNER RALF
Secondo Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-6
Consultabile FAVIER MARLENE, CONSUMER ATTITUDE AND BEHAVIOUR IN THE ETHICAL FASHION INDUSTRY, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2013/2014
Autore: FAVIER MARLENE
Titolo: CONSUMER ATTITUDE AND BEHAVIOUR IN THE ETHICAL FASHION INDUSTRY
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-49
Richiedi la consultazione
Consultabile FERNÁNDEZ GARCÍA GUILLERMO, REBUILDING A BRAND'S REPUTATION: STRATEGIC DECISIONS TO OVERCOME PAST MISTAKES, AA 2012/2013
Autore: FERNÁNDEZ GARCÍA GUILLERMO
Titolo: REBUILDING A BRAND'S REPUTATION: STRATEGIC DECISIONS TO OVERCOME PAST MISTAKES
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-27
Richiedi la consultazione
Non consultabile FORLENZA CHIARA, COOPETITION: THE ROLE OF MANAGERIAL PERCEPTION AND INDIVIDUAL LEVEL NETWORK, Rel. HARTMANN ALEXANDER, AA 2020/2021
Autore: FORLENZA CHIARA
Titolo: COOPETITION: THE ROLE OF MANAGERIAL PERCEPTION AND INDIVIDUAL LEVEL NETWORK
Relatore: HARTMANN ALEXANDER
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-212
Consultabile FRIEBE CHRISTINA-MARIA, TOWARDS AN UNDERLYING FRAMEWORK OF EVENT STUDIES, AA 2014/2015
Autore: FRIEBE CHRISTINA-MARIA
Titolo: TOWARDS AN UNDERLYING FRAMEWORK OF EVENT STUDIES
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-73
Richiedi la consultazione
Consultabile FURLAN FRANCESCO, ITALIAN STARTUPS AND INTERNATIONALISATION PROCESS: THE INFLUENCE OF THE FINANCIAL CRISIS, Rel. GANASSALI STEPHANE, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2013/2014
Autore: FURLAN FRANCESCO
Titolo: ITALIAN STARTUPS AND INTERNATIONALISATION PROCESS: THE INFLUENCE OF THE FINANCIAL CRISIS
Relatore: TREVISAN ITALO
Secondo Relatore: GANASSALI STEPHANE
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-50
Richiedi la consultazione
Consultabile GABOROVA JULIA, GREEN CONSUMER PROFILING AND THE EFFECTIVENESS OF THE THEORY OF PLANNED BEHAVIOR (TPB) IN PREDICTING CONSUMER'S INTENTION TO SELECT ECOTOURISM AS A GREEN ALTERNATIVE PRODUCT, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2013/2014
Autore: GABOROVA JULIA
Titolo: GREEN CONSUMER PROFILING AND THE EFFECTIVENESS OF THE THEORY OF PLANNED BEHAVIOR (TPB) IN PREDICTING CONSUMER'S INTENTION TO SELECT ECOTOURISM AS A GREEN ALTERNATIVE PRODUCT
Secondo Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-51
Richiedi la consultazione
Consultabile GAILLARD ROMAIN JEAN GERARD, ONLINE CO-CREATION OF THE TOURIST EXPERIENCE: A CONSUMER PERSPECTIVE, AA 2014/2015
Autore: GAILLARD ROMAIN JEAN GERARD
Titolo: ONLINE CO-CREATION OF THE TOURIST EXPERIENCE: A CONSUMER PERSPECTIVE
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-74
Richiedi la consultazione
Consultabile GARCÍA JENNIFER, COUNTRY OF ORIGIN EFFECTS - REPUTATION OF SPANISH BRANDS OUTSIDE BORDERS, Rel. RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2011/2012
Autore: GARCÍA JENNIFER
Titolo: COUNTRY OF ORIGIN EFFECTS - REPUTATION OF SPANISH BRANDS OUTSIDE BORDERS
Relatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN
Secondo Relatore: TREVISAN ITALO
Correlatore: WAGNER RALF
Secondo Correlatore: GANASSALI STÉPANE
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-7
Consultabile GAUFFINET GILLES, CELEBRITY ENDORSEMENT: WHAT MAKES THEM BECOME THE PERFECT ENDORSER, AND HOW INFLUENTIAL THEY CAN BECOME FOR THE EXPOSED CUSTOMER; THE CASE OF GUITARISTS AND ELECTIC GUITARS, Rel. GANASSALI STEPHANE, AA 2013/2014
Autore: GAUFFINET GILLES
Titolo: CELEBRITY ENDORSEMENT: WHAT MAKES THEM BECOME THE PERFECT ENDORSER, AND HOW INFLUENTIAL THEY CAN BECOME FOR THE EXPOSED CUSTOMER; THE CASE OF GUITARISTS AND ELECTIC GUITARS
Relatore: GANASSALI STEPHANE
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-52
Richiedi la consultazione
Consultabile GIORGETTI STEFANO, THE CREATIVE USE OF MASS CUSTOMIZATION TOOLKITS: PRODUCT DESIGN AS A WAY TO TRIGGER SOCIAL SHARINH, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2012/2013
Autore: GIORGETTI STEFANO
Titolo: THE CREATIVE USE OF MASS CUSTOMIZATION TOOLKITS: PRODUCT DESIGN AS A WAY TO TRIGGER SOCIAL SHARINH
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-28
Richiedi la consultazione
Consultabile GISMANO MARTA, INFLUENCE OF COLOUR-CODED NUTRITION LABELS ON PERCEIVED HEALTHFULNESS, AA 2014/2015
Autore: GISMANO MARTA
Titolo: INFLUENCE OF COLOUR-CODED NUTRITION LABELS ON PERCEIVED HEALTHFULNESS
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-75
Richiedi la consultazione
Consultabile GOVERNO VALENTINA, SERVICE RECOVERY AND WORD OF MOUTH: TOWARDS A THEORICAL MODEL, AA 2014/2015
Autore: GOVERNO VALENTINA
Titolo: SERVICE RECOVERY AND WORD OF MOUTH: TOWARDS A THEORICAL MODEL
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-76
Richiedi la consultazione
Consultabile GUILLOT PAUL, IMPACT OF SOCIAL RESPONSABILITY IMAGE ON CONSUMERS' PERCEIVED PRODUCT QUALITY AND INTENTION BEHAVIOUR, AA 2014/2015
Autore: GUILLOT PAUL
Titolo: IMPACT OF SOCIAL RESPONSABILITY IMAGE ON CONSUMERS' PERCEIVED PRODUCT QUALITY AND INTENTION BEHAVIOUR
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-77
Richiedi la consultazione
Consultabile HAAS FABIAN, THE DETERMINANTS FOR THE USER ACCEPTANCE OF SOCIAL CRM SYSTEMS: QUANTITATIVE ANALYSIS OF A USER ACCEPTANCE MODEL, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2012/2013
Autore: HAAS FABIAN
Titolo: THE DETERMINANTS FOR THE USER ACCEPTANCE OF SOCIAL CRM SYSTEMS: QUANTITATIVE ANALYSIS OF A USER ACCEPTANCE MODEL
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-29
Richiedi la consultazione
Non consultabile HEBERER SANDRA, INCENTIVE AND CONTROL SYSTEMS FOR EMPLOYEES IN SALES POSITIONS, Rel. VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS, Rel. HUENERBERG REINHARD, AA 2011/2012
Autore: HEBERER SANDRA
Titolo: INCENTIVE AND CONTROL SYSTEMS FOR EMPLOYEES IN SALES POSITIONS
Relatore: HUENERBERG REINHARD
Secondo Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS
Correlatore: GIERCZAK MICHAEL
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-8
Consultabile HEMPEL JANEK, OPPOSITIONAL BRAND AVOIDANCE - A NEW THEORETICAL APPROACH, Rel. WAGNER RALF, AA 2012/2013
Autore: HEMPEL JANEK
Titolo: OPPOSITIONAL BRAND AVOIDANCE - A NEW THEORETICAL APPROACH
Relatore: WAGNER RALF
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-30
Richiedi la consultazione
Consultabile HILLEBRAND SOPHIE-THERESE, CONTENT MARKETING IN SOCIAL NETWORKS, AA 2014/2015
Autore: HILLEBRAND SOPHIE-THERESE
Titolo: CONTENT MARKETING IN SOCIAL NETWORKS
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-78
Richiedi la consultazione
Consultabile HOFFMANN REBECCA FELICITAS, CULTURAL DIFFERENCES IN THE USE OF MOBILE SHOPPING: A COMPARISON OF FRANCE, GERMANY, THE NETHERLANDS AND THE UNITED KINGDOM, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2013/2014
Autore: HOFFMANN REBECCA FELICITAS
Titolo: CULTURAL DIFFERENCES IN THE USE OF MOBILE SHOPPING: A COMPARISON OF FRANCE, GERMANY, THE NETHERLANDS AND THE UNITED KINGDOM
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-55
Richiedi la consultazione
Consultabile HORN RICHARD ALEXANDER, IS THE REPUTATION QUOTIENT A VALID AND RELIABLE MEASURE FOR CORPORATE REPUTATION?, Rel. TREVISAN ITALO, Rel. WAGNER RALF, AA 2013/2014
Autore: HORN RICHARD ALEXANDER
Titolo: IS THE REPUTATION QUOTIENT A VALID AND RELIABLE MEASURE FOR CORPORATE REPUTATION?
Relatore: WAGNER RALF
Secondo Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-54
Richiedi la consultazione
Consultabile JANISZEWSKA ALEKSANDRA, THE POWER OF STORYTELLING IN SOCIAL MEDIA MARKETING, Rel. WAGNER RALF, Rel. GUTIÉRREZ RODRÍGUEZ PABLO, AA 2011/2012
Autore: JANISZEWSKA ALEKSANDRA
Titolo: THE POWER OF STORYTELLING IN SOCIAL MEDIA MARKETING
Relatore: WAGNER RALF
Secondo Relatore: GUTIÉRREZ RODRÍGUEZ PABLO
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-9
Richiedi la consultazione
Consultabile JUMPPANEN ANNA LARISSA, THE GREEN CONSUMER: CROSS-CULTURAL COMPARISON, Rel. TREVISAN ITALO, Rel. RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN, AA 2011/2012
Autore: JUMPPANEN ANNA LARISSA
Titolo: THE GREEN CONSUMER: CROSS-CULTURAL COMPARISON
Relatore: TREVISAN ITALO
Secondo Relatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-10
Richiedi la consultazione
Consultabile KAFKA CHRISTINE MARIE, WHAT MUST ONLINE VIDEOS COMBINE TO BECOME VIRAL? AN ANALYSIS OF THE COMPLEXITY, CONFIGURATION AND USE OF ONLINE VIDEOS, Rel. WAGNER RALF, AA 2012/2013
Autore: KAFKA CHRISTINE MARIE
Titolo: WHAT MUST ONLINE VIDEOS COMBINE TO BECOME VIRAL? AN ANALYSIS OF THE COMPLEXITY, CONFIGURATION AND USE OF ONLINE VIDEOS
Relatore: WAGNER RALF
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-31
Richiedi la consultazione
Non consultabile KLEPAN ANNA, EXPERIENTIAL MARKETING APPLIED TO THE SERVICE SETTINGS OF CINEMAS: ENHANCING THE CINEMA ATTENDANCE OF GENERATION Y IN GERMANY AND SPAIN, Rel. TREVISAN ITALO, Rel. GANASSALI STÉPANE, AA 2011/2012
Autore: KLEPAN ANNA
Titolo: EXPERIENTIAL MARKETING APPLIED TO THE SERVICE SETTINGS OF CINEMAS: ENHANCING THE CINEMA ATTENDANCE OF GENERATION Y IN GERMANY AND SPAIN
Relatore: TREVISAN ITALO
Secondo Relatore: GANASSALI STÉPANE
Correlatore: WAGNER RALF
Secondo Correlatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-11
Consultabile LAMBERT MARVYN, FLORIAN, COMPARATIVE STUDY OF CULTURAL DIFFERENCES IN THE USE OF CROWDSOURCING: A STUDY CONDUCTED IN THE UNITED STATES OF AMERICA, THE NETHERLANDS AND INDIA, Rel. GANASSALI STEPHANE, AA 2015/2016
Autore: LAMBERT MARVYN, FLORIAN
Titolo: COMPARATIVE STUDY OF CULTURAL DIFFERENCES IN THE USE OF CROWDSOURCING: A STUDY CONDUCTED IN THE UNITED STATES OF AMERICA, THE NETHERLANDS AND INDIA
Relatore: GANASSALI STEPHANE
Anno accademico: 2015/2016
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-94
Richiedi la consultazione
Consultabile LE THI TUYET, TQM AND SERVICE QUALITY IN BANKING SECTOR: A PROPOSED TQM MODEL FOR VIETNAMESE BANKS, Rel. GIERCZAK MICHAEL, Rel. GUTIÉRREZ RODRÍGUEZ PABLO, AA 2011/2012
Autore: LE THI TUYET
Titolo: TQM AND SERVICE QUALITY IN BANKING SECTOR: A PROPOSED TQM MODEL FOR VIETNAMESE BANKS
Relatore: GUTIÉRREZ RODRÍGUEZ PABLO
Secondo Relatore: GIERCZAK MICHAEL
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-12
Richiedi la consultazione
Consultabile LEFEVRE LAETITIA IRENE SUZANNE, THE IMPACT OF EXPERIENTIAL MARKETING ON CUSTOMERS BRAND PERCEPTION IN THE CHAMPAGNE INDUSTRY: AN ATTEMPT TO PRESENT A DIFFERENT POINT OF VIEW, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2012/2013
Autore: LEFEVRE LAETITIA IRENE SUZANNE
Titolo: THE IMPACT OF EXPERIENTIAL MARKETING ON CUSTOMERS BRAND PERCEPTION IN THE CHAMPAGNE INDUSTRY: AN ATTEMPT TO PRESENT A DIFFERENT POINT OF VIEW
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-32
Richiedi la consultazione
Consultabile LEVET NOÉMIE LAURENCE FERNANDE, CONSUMERS' PERCEPTION OF THE BRAND PERSONALITY AND THE INFLUENCE ON THE PRICE PREMIUM PAID FOR NATIONAL BRANDS OVER PRIVATE LABEL BRAND, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2012/2013
Autore: LEVET NOÉMIE LAURENCE FERNANDE
Titolo: CONSUMERS' PERCEPTION OF THE BRAND PERSONALITY AND THE INFLUENCE ON THE PRICE PREMIUM PAID FOR NATIONAL BRANDS OVER PRIVATE LABEL BRAND
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-33
Richiedi la consultazione
Non consultabile LEYPOLD KATHARINA, SOCIAL TRADING: FUTURE OUTLOOK AND EFFECTS OF CULTURAL DIMENSIONS ON INVESTOR BEHAVIOR, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2012/2013
Autore: LEYPOLD KATHARINA
Titolo: SOCIAL TRADING: FUTURE OUTLOOK AND EFFECTS OF CULTURAL DIMENSIONS ON INVESTOR BEHAVIOR
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-34
Consultabile LIBERALI CRISTINA, THE ROLE OF EMOTIONS IN VIRAL MARKETING , Rel. GUTIÉRREZ RODRÍGUEZ PABLO, Rel. GIERCZAK MICHAEL, AA 2011/2012
Autore: LIBERALI CRISTINA
Titolo: THE ROLE OF EMOTIONS IN VIRAL MARKETING
Relatore: GIERCZAK MICHAEL
Secondo Relatore: GUTIÉRREZ RODRÍGUEZ PABLO
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-13
Richiedi la consultazione
Non consultabile LIEHR KATHARINA, TV CHANNELS IN DIGITAL AGE: EXPLORING NEW OPPORTUNITIES , Rel. VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS, Rel. GIERCZAK MICHAEL, AA 2011/2012
Autore: LIEHR KATHARINA
Titolo: TV CHANNELS IN DIGITAL AGE: EXPLORING NEW OPPORTUNITIES
Relatore: GIERCZAK MICHAEL
Secondo Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-14
Non consultabile LIOTINE ANTONELLA, THE ADOPTION OF THE E-WOM IN THE CONSUMER DECISION-MAKING PROCESS: A COMPARISON OF INDIA, UNITED STATES AND ITALY, Rel. WAGNER RALF, Rel. GANASSALI STEPHANE, AA 2015/2016
Autore: LIOTINE ANTONELLA
Titolo: THE ADOPTION OF THE E-WOM IN THE CONSUMER DECISION-MAKING PROCESS: A COMPARISON OF INDIA, UNITED STATES AND ITALY
Relatore: WAGNER RALF
Secondo Relatore: GANASSALI STEPHANE
Anno accademico: 2015/2016
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-95
Consultabile LO DICO BEATRICE, SMART MOBILITY SERVICES: A QUANTITATIVE STUDY OF THE DRIVERS OF CITIZENS' INTENTION TO USE, Rel. SCHNEIDER CHECCHELLA FELIPE, AA 2020/2021
Autore: LO DICO BEATRICE
Titolo: SMART MOBILITY SERVICES: A QUANTITATIVE STUDY OF THE DRIVERS OF CITIZENS' INTENTION TO USE
Relatore: SCHNEIDER CHECCHELLA FELIPE
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-213
Richiedi la consultazione
Consultabile LONDERO LAZZARI CARLA ANGELICA, ETHNIC CONSUMPTION: RESEARCH ON AN ETHNIC IDENTITY PATTERN AND INTERGENERATIONAL INFLUECES ON CONSUMPTION USING EXAMPLES OF GERMANY AND ENGLAND, Rel. URKMEZ TAYLAN, Rel. WAGNER RALF, AA 2015/2016
Autore: LONDERO LAZZARI CARLA ANGELICA
Titolo: ETHNIC CONSUMPTION: RESEARCH ON AN ETHNIC IDENTITY PATTERN AND INTERGENERATIONAL INFLUECES ON CONSUMPTION USING EXAMPLES OF GERMANY AND ENGLAND
Relatore: WAGNER RALF
Secondo Relatore: URKMEZ TAYLAN
Anno accademico: 2015/2016
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-96
Richiedi la consultazione
Non consultabile LOPEZ FLOREZ CESAR, THE IMPACT OF THE DOPING EFFECT ON CYCLING SPONSORSHIP: ANALYSIS OF BRAND LOVERS AND CYCLING FANS CONSUMER REACTION, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2013/2014
Autore: LOPEZ FLOREZ CESAR
Titolo: THE IMPACT OF THE DOPING EFFECT ON CYCLING SPONSORSHIP: ANALYSIS OF BRAND LOVERS AND CYCLING FANS CONSUMER REACTION
Relatore: TREVISAN ITALO
Correlatore: GANASSALI STEPHANE
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-56
Consultabile MAIER MONIKA ELISABETH, ETHICAL CONSUMPTION: A HOLISTIC APPROACH TOWARDS AN UNDERSTANDING OF THE ATTITUDE-INTENTION-BEHAVIOUR GAP, Rel. WAGNER RALF, Rel. GANASSALI STEPHANE, AA 2013/2014
Autore: MAIER MONIKA ELISABETH
Titolo: ETHICAL CONSUMPTION: A HOLISTIC APPROACH TOWARDS AN UNDERSTANDING OF THE ATTITUDE-INTENTION-BEHAVIOUR GAP
Relatore: WAGNER RALF
Secondo Relatore: GANASSALI STEPHANE
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-57
Richiedi la consultazione
Non consultabile MANTOVANI SILVIA, GREENWASHING IMPLICATIONS OF ELECTRONIC WASTE MANAGEMENT, Rel. GIERCZAK MICHAEL, Rel. VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS, AA 2011/2012
Autore: MANTOVANI SILVIA
Titolo: GREENWASHING IMPLICATIONS OF ELECTRONIC WASTE MANAGEMENT
Relatore: GIERCZAK MICHAEL
Secondo Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-15
Consultabile MARCONI ALICE, THE EFFECT OF THE PEAK-END RULE ON REFERENCE PRICES: AN EXPERIMENTAL STUDY ON THE IMPACT ON PURCHASE AND WORD OF MOUTH INTENTIONS IN THE SUSTAINABLE FASHION INDUSTRY, Rel. BROCKHAUS DOMINIK BEREND THEODOR, AA 2020/2021
Autore: MARCONI ALICE
Titolo: THE EFFECT OF THE PEAK-END RULE ON REFERENCE PRICES: AN EXPERIMENTAL STUDY ON THE IMPACT ON PURCHASE AND WORD OF MOUTH INTENTIONS IN THE SUSTAINABLE FASHION INDUSTRY
Relatore: BROCKHAUS DOMINIK BEREND THEODOR
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-214
Richiedi la consultazione
Consultabile MARTORIELLO GIUSEPPE, INNOVATION MANAGEMENT: BUSINESS MODELS FOR DISRUPTIVE TECHNOLOGIES: THE CASE OF ELECTRIC VEHICLES , Rel. TREVISAN ITALO, Rel. GANASSALI STÉPANE, AA 2011/2012
Autore: MARTORIELLO GIUSEPPE
Titolo: INNOVATION MANAGEMENT: BUSINESS MODELS FOR DISRUPTIVE TECHNOLOGIES: THE CASE OF ELECTRIC VEHICLES
Relatore: TREVISAN ITALO
Secondo Relatore: GANASSALI STÉPANE
Correlatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN
Secondo Correlatore: WAGNER RALF
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-16
Richiedi la consultazione
Consultabile MEDUSA MARCO, PRODUCT AND SERVICE PLACEMENT: A CROSS-CULTURAL STUDY ON HOW ITALIAN AND GERMAN MOVIEGOERS ARE AFFECTED BY THE DIFFERENT MODALITIES OF THIS MARKETING PRACTICE, Rel. WAGNER RALF, AA 2015/2016
Autore: MEDUSA MARCO
Titolo: PRODUCT AND SERVICE PLACEMENT: A CROSS-CULTURAL STUDY ON HOW ITALIAN AND GERMAN MOVIEGOERS ARE AFFECTED BY THE DIFFERENT MODALITIES OF THIS MARKETING PRACTICE
Relatore: WAGNER RALF
Anno accademico: 2015/2016
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-97
Richiedi la consultazione
Consultabile MIRANTES GUTIERREZ AITOR, THE IMPACT OF GAMING ON SPORT BUSINESS: THE CASE STUDY OF FANTASY FOOTBALL, Rel. WAGNER RALF, AA 2020/2021
Autore: MIRANTES GUTIERREZ AITOR
Titolo: THE IMPACT OF GAMING ON SPORT BUSINESS: THE CASE STUDY OF FANTASY FOOTBALL
Relatore: WAGNER RALF
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-215
Richiedi la consultazione
Consultabile NESSI LAURA, PERSONALISED SMARTPHONE ADVERTISING MODEL: THE INFLUENTIAL FACTORS FOR ITS EFFECTIVENESS, Rel. WAGNER RALF, AA 2015/2016
Autore: NESSI LAURA
Titolo: PERSONALISED SMARTPHONE ADVERTISING MODEL: THE INFLUENTIAL FACTORS FOR ITS EFFECTIVENESS
Relatore: WAGNER RALF
Anno accademico: 2015/2016
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-99
Richiedi la consultazione
Consultabile NGUYEN THANH THUY, DOES PLACE MATTER? THE INFLUENCE OF PLACE IN TERMS OF PSYCHOLOGICAL DISTANCE AND TRUST ON ONLINE SHOPPING, AA 2014/2015
Autore: NGUYEN THANH THUY
Titolo: DOES PLACE MATTER? THE INFLUENCE OF PLACE IN TERMS OF PSYCHOLOGICAL DISTANCE AND TRUST ON ONLINE SHOPPING
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-79
Richiedi la consultazione
Non consultabile OLDEN MARIJANA TRUDE DEBORAH, COUNTRY OF ORIGIN LABELING: IMPLICATIONS FOR DOMESTIC- BRAND PRODUCTS, AA 2014/2015
Autore: OLDEN MARIJANA TRUDE DEBORAH
Titolo: COUNTRY OF ORIGIN LABELING: IMPLICATIONS FOR DOMESTIC- BRAND PRODUCTS
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-80
Consultabile PANCHEVA VYARA PLAMENOVA, PEERS HELP PEERS: ANALYSIS OF THE PARTICIPATION AND NON-PARTICIPATION CONSUMERS' DRIVERS IN PEER-TO-PEER ACCESS-BASED CONSUMPTION, AA 2014/2015
Autore: PANCHEVA VYARA PLAMENOVA
Titolo: PEERS HELP PEERS: ANALYSIS OF THE PARTICIPATION AND NON-PARTICIPATION CONSUMERS' DRIVERS IN PEER-TO-PEER ACCESS-BASED CONSUMPTION
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-81
Richiedi la consultazione
Consultabile PANSARELLA RICCARDO, THE EFFECTS OF SOCIAL AND SELF-MOTIVES ON E-WOM ON INSTAGRAM AND TIKTOK, Rel. WAGNER RALF, AA 2020/2021
Autore: PANSARELLA RICCARDO
Titolo: THE EFFECTS OF SOCIAL AND SELF-MOTIVES ON E-WOM ON INSTAGRAM AND TIKTOK
Relatore: WAGNER RALF
Correlatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-216
Richiedi la consultazione
Consultabile PANSINI VALÉRIE, IDENTIFYING A RELATIONSHIP BETWEEN BRANDS AND CITIES: A PROMISING ENGAGEMENT BASED ON PERSONALITY FIT, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2012/2013
Autore: PANSINI VALÉRIE
Titolo: IDENTIFYING A RELATIONSHIP BETWEEN BRANDS AND CITIES: A PROMISING ENGAGEMENT BASED ON PERSONALITY FIT
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-35
Richiedi la consultazione
Consultabile PAOLINO CHIARA, LUXORY BRANDS AND SOCIAL NETWORKS: THE STRAINED BALANCE BETWEEN UBIQUITY AND EXLUSIVITY FOR DIFFERENT LEVELS OF LUXURY, AA 2015/2016
Autore: PAOLINO CHIARA
Titolo: LUXORY BRANDS AND SOCIAL NETWORKS: THE STRAINED BALANCE BETWEEN UBIQUITY AND EXLUSIVITY FOR DIFFERENT LEVELS OF LUXURY
Anno accademico: 2015/2016
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-100
Richiedi la consultazione
Consultabile PESHKOVA ANNA, SYMBOLIC CONSUMPTION OF LUXURY: ON EXAMPLE OF LUXURY FASHION GOODS IN RUSSIA, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2013/2014
Autore: PESHKOVA ANNA
Titolo: SYMBOLIC CONSUMPTION OF LUXURY: ON EXAMPLE OF LUXURY FASHION GOODS IN RUSSIA
Relatore: TREVISAN ITALO
Correlatore: WAGNER RALF
Secondo Correlatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN
Controrelatore: GANASSALI STEPHANE
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-59
Richiedi la consultazione
Consultabile PETROVA MARTINA, IDENTIFYING MOTIVATIONS OF CONSUMERS FOR VISITING ART MUSEUMS. THE IMPACT OF PERSONALITY AND ENVIRONMENTAL CUES, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2012/2013
Autore: PETROVA MARTINA
Titolo: IDENTIFYING MOTIVATIONS OF CONSUMERS FOR VISITING ART MUSEUMS. THE IMPACT OF PERSONALITY AND ENVIRONMENTAL CUES
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-36
Richiedi la consultazione
Consultabile PHAM LAURE LOUISE THANH LAN, ETHICAL CONSUMPTION: A META-ANALYSIS ACROSS NORTH AMERICA, EUROPE AND ASIA, Rel. WAGNER RALF, AA 2015/2016
Autore: PHAM LAURE LOUISE THANH LAN
Titolo: ETHICAL CONSUMPTION: A META-ANALYSIS ACROSS NORTH AMERICA, EUROPE AND ASIA
Relatore: WAGNER RALF
Anno accademico: 2015/2016
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-101
Richiedi la consultazione
Non consultabile PIFARRE ANTHONY, BRAND EXTENSION: APPLIED TO VIDEO GAMES MARKET, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2012/2013
Autore: PIFARRE ANTHONY
Titolo: BRAND EXTENSION: APPLIED TO VIDEO GAMES MARKET
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-37
Non consultabile PITTASSI ELENA, POTENTIAL AND SHORTCOMINGS OF NUTRITIONAL LABELING , Rel. VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS, Rel. GIERCZAK MICHAEL, AA 2011/2012
Autore: PITTASSI ELENA
Titolo: POTENTIAL AND SHORTCOMINGS OF NUTRITIONAL LABELING
Relatore: GIERCZAK MICHAEL
Secondo Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-17
Consultabile RABARY FANNYMALALA CYNTHIA, EMPLOYEES’ IDENTIFICATION WITH CORPORATE’ CSR VALUES, Rel. HARTMANN ALEXANDER, AA 2020/2021
Autore: RABARY FANNYMALALA CYNTHIA
Titolo: EMPLOYEES’ IDENTIFICATION WITH CORPORATE’ CSR VALUES
Relatore: HARTMANN ALEXANDER
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-217
Richiedi la consultazione
Consultabile RASURA MARGHERITA, THE ROLE OF SOCIAL COMMERCE IN EUROPE: THE IMPACT OF SOCIAL SUPPORT IN TRUST PERFORMANCE, Rel. SCHNEIDER CHECCHELLA FELIPE, AA 2020/2021
Autore: RASURA MARGHERITA
Titolo: THE ROLE OF SOCIAL COMMERCE IN EUROPE: THE IMPACT OF SOCIAL SUPPORT IN TRUST PERFORMANCE
Relatore: SCHNEIDER CHECCHELLA FELIPE
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-218
Richiedi la consultazione
Consultabile REBEYROTTE SARAH, EXPLORING THE SPREADING PHENOMENON OF UNWANTED CONSUMERS IN THE LUXURY FASHION INDUSTRY, AA 2014/2015
Autore: REBEYROTTE SARAH
Titolo: EXPLORING THE SPREADING PHENOMENON OF UNWANTED CONSUMERS IN THE LUXURY FASHION INDUSTRY
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-82
Richiedi la consultazione
Non consultabile REUSS STEFFEN WIGBERT, WHAT PRODUCT RATINGS CAN LEARN FROM CHINESE RESTAURANTS: A STOCHASTICAL APPROACH, Rel. WAGNER RALF, Rel. GANASSALI STEPHANE, AA 2013/2014
Autore: REUSS STEFFEN WIGBERT
Titolo: WHAT PRODUCT RATINGS CAN LEARN FROM CHINESE RESTAURANTS: A STOCHASTICAL APPROACH
Relatore: WAGNER RALF
Secondo Relatore: GANASSALI STEPHANE
Correlatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-60
Non consultabile ROUX-MICHOLLET CAMILLE, ISOLINE, THE USIE OF BRAND HERITAGE FOR PACKAGING DESIGN: AN ANALYSIS OF FMCG'S SECTOR, Rel. TREVISAN ITALO, Rel. GANASSALI STEPHANE, AA 2013/2014
Autore: ROUX-MICHOLLET CAMILLE, ISOLINE
Titolo: THE USIE OF BRAND HERITAGE FOR PACKAGING DESIGN: AN ANALYSIS OF FMCG'S SECTOR
Relatore: GANASSALI STEPHANE
Secondo Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-61
Consultabile RUIVO FÉLIX ANDRÉ FILIPE, EFFECTIVE STORYTELLING IN CHARITABLE APPEALS: STRUCTURING IMAGE AND STORY. A GENDER COMPARISON, AA 2014/2015
Autore: RUIVO FÉLIX ANDRÉ FILIPE
Titolo: EFFECTIVE STORYTELLING IN CHARITABLE APPEALS: STRUCTURING IMAGE AND STORY. A GENDER COMPARISON
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-83
Richiedi la consultazione
Consultabile SAIF SANYA, WHAT BRANDS DO CONSUMERS LOVE? A STUDY OF FASHIION BRANDS AND FOOD BRANDS, AA 2014/2015
Autore: SAIF SANYA
Titolo: WHAT BRANDS DO CONSUMERS LOVE? A STUDY OF FASHIION BRANDS AND FOOD BRANDS
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-84
Richiedi la consultazione
Consultabile SALOMONI MARA, INNOVATION-ORIENTATION AND SUPPLY CHAIN 4.0: DRIVERS AND BARRIERS TO THE INTEGRATION PROCESS , Rel. HARTMANN ALEXANDER, AA 2020/2021
Autore: SALOMONI MARA
Titolo: INNOVATION-ORIENTATION AND SUPPLY CHAIN 4.0: DRIVERS AND BARRIERS TO THE INTEGRATION PROCESS
Relatore: HARTMANN ALEXANDER
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-219
Richiedi la consultazione
Consultabile SALTAN FATIME EDA, CULTURAL DIFFERENCES IN DISPLAYING "DOMINANT" NONVERBAL CUES IN NEGOTIATION: A COMPARISON OF GERMAN AND TURKISH NEGOTIATORS, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2012/2013
Autore: SALTAN FATIME EDA
Titolo: CULTURAL DIFFERENCES IN DISPLAYING "DOMINANT" NONVERBAL CUES IN NEGOTIATION: A COMPARISON OF GERMAN AND TURKISH NEGOTIATORS
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-38
Richiedi la consultazione
Consultabile SAVKINA ANASTASIA, INVESTIGATION OF THE EFFECTS OF SCENT MARKETING CONTAINING COUNTRY-OF-ORIGIN INFORMATION ON PRODUCT EVALUATION, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2012/2013
Autore: SAVKINA ANASTASIA
Titolo: INVESTIGATION OF THE EFFECTS OF SCENT MARKETING CONTAINING COUNTRY-OF-ORIGIN INFORMATION ON PRODUCT EVALUATION
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-39
Richiedi la consultazione
Consultabile SCARPA ANDREA, SUBLIMINAL MARKETING: INFILTRATING THE MOBILE DEVICE THROUGH MULTIPLE EXPOSURES, Rel. TREVISAN ITALO, Rel. WAGNER RALF, AA 2013/2014
Autore: SCARPA ANDREA
Titolo: SUBLIMINAL MARKETING: INFILTRATING THE MOBILE DEVICE THROUGH MULTIPLE EXPOSURES
Relatore: WAGNER RALF
Secondo Relatore: TREVISAN ITALO
Correlatore: GANASSALI STEPHANE
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-62
Richiedi la consultazione
Non consultabile SCHLOBOHM SARAH, EXPLORING BRAND LOVE AND ITS PRACTICAL APPLICATION: THE VALIDATION OF A LOVEMARK MEASUREMENT TOOL, Rel. WAGNER RALF, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2013/2014
Autore: SCHLOBOHM SARAH
Titolo: EXPLORING BRAND LOVE AND ITS PRACTICAL APPLICATION: THE VALIDATION OF A LOVEMARK MEASUREMENT TOOL
Relatore: TREVISAN ITALO
Secondo Relatore: WAGNER RALF
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-63
Consultabile SCHMITZ ANGELIKA LOTTE, CONSUMER BEHAVIOUR ON FAIRTRADE LABELLED PRODUCTS, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2013/2014
Autore: SCHMITZ ANGELIKA LOTTE
Titolo: CONSUMER BEHAVIOUR ON FAIRTRADE LABELLED PRODUCTS
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-64
Richiedi la consultazione
Consultabile SCHNEIDER MARIANN RITA, THE WILLINGNESS AND INCONSISTENCY TO FOLLOW VEGETARIAN NUTRITION IN GERMANY AND IN HUNGARY: EMPIRICAL STUDY ON BEHAVIOUR INTENTION GAP, AA 2014/2015
Autore: SCHNEIDER MARIANN RITA
Titolo: THE WILLINGNESS AND INCONSISTENCY TO FOLLOW VEGETARIAN NUTRITION IN GERMANY AND IN HUNGARY: EMPIRICAL STUDY ON BEHAVIOUR INTENTION GAP
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-85
Richiedi la consultazione
Consultabile SCIESSERE LAURA, GAMIFICATION AND USER TYPES: REASONS WHY PEOPLE USE GAMIFIED SERVICES, Rel. URKMEZ TAYLAN, Rel. WAGNER RALF, AA 2015/2016
Autore: SCIESSERE LAURA
Titolo: GAMIFICATION AND USER TYPES: REASONS WHY PEOPLE USE GAMIFIED SERVICES
Relatore: WAGNER RALF
Secondo Relatore: URKMEZ TAYLAN
Anno accademico: 2015/2016
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-104
Richiedi la consultazione
Consultabile SICKERT ALINE, ASSESSING THE CONSUMER-BRAND RELATIONSHIP: COMPARISON OF SELECTED PROJECTIVE VISUAL MARKET RESEARCH TECHNIQUES, Rel. WAGNER RALF, Rel. GANASSALI STEPHANE, AA 2015/2016
Autore: SICKERT ALINE
Titolo: ASSESSING THE CONSUMER-BRAND RELATIONSHIP: COMPARISON OF SELECTED PROJECTIVE VISUAL MARKET RESEARCH TECHNIQUES
Relatore: GANASSALI STEPHANE
Secondo Relatore: WAGNER RALF
Correlatore: RODRIGUEZ SANTOS MARIA CARMEN
Secondo Correlatore: CUEL ROBERTA
Controrelatore: TREVISAN ITALO
Secondo Controrelatore: HUENERBERG REINHARD
Anno accademico: 2015/2016
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-105
Richiedi la consultazione
Non consultabile STOLK THOMAS, A THEORY-BASED MODEL OF CROWDFUNDING INVESTMENT INTENTION: THE ROLE OF THE FUNDRAISER’S SUSTAINABILITY ORIENTATION ON THE FUNDER’S TRUST AND INVESTMENT INTENTION, Rel. ZULAUF KATRIN, AA 2020/2021
Autore: STOLK THOMAS
Titolo: A THEORY-BASED MODEL OF CROWDFUNDING INVESTMENT INTENTION: THE ROLE OF THE FUNDRAISER’S SUSTAINABILITY ORIENTATION ON THE FUNDER’S TRUST AND INVESTMENT INTENTION
Relatore: ZULAUF KATRIN
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-220
Consultabile STOYNOV STOYKO GUMANOV, SYMMETRICAL AND ASYMMETRICAL EFFECTS OF SADNESS IN NEGOTIATIONS, AA 2014/2015
Autore: STOYNOV STOYKO GUMANOV
Titolo: SYMMETRICAL AND ASYMMETRICAL EFFECTS OF SADNESS IN NEGOTIATIONS
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-86
Richiedi la consultazione
Consultabile STRAMENGA SIMONE, THE IMPACT OF BUSINESS INTELLIGENCE VISUAL TOOLS ON DECISION-MAKING: A USER PERSPECTIVE, Rel. SCHNEIDER CHECCHELLA FELIPE, AA 2020/2021
Autore: STRAMENGA SIMONE
Titolo: THE IMPACT OF BUSINESS INTELLIGENCE VISUAL TOOLS ON DECISION-MAKING: A USER PERSPECTIVE
Relatore: SCHNEIDER CHECCHELLA FELIPE
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-221
Richiedi la consultazione
Consultabile SUKUTE KARINA, COMMUNICATION PATTERNS OF THE INTERNET-BASED OPINION LEADERS IN THE LATVIAN INTERIOR DESIGN MARKET, AA 2012/2013
Autore: SUKUTE KARINA
Titolo: COMMUNICATION PATTERNS OF THE INTERNET-BASED OPINION LEADERS IN THE LATVIAN INTERIOR DESIGN MARKET
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-40
Richiedi la consultazione
Consultabile SUTHAR RAHUL, GENERAL AND METHODOLOGICAL ISSUES FACED BY SMES IN APPLICATION OF LIFE CYCLE SUSTAINABILITY ASSESSMENT: A LITERATURE REVIEW, Rel. ZULAUF KATRIN, AA 2020/2021
Autore: SUTHAR RAHUL
Titolo: GENERAL AND METHODOLOGICAL ISSUES FACED BY SMES IN APPLICATION OF LIFE CYCLE SUSTAINABILITY ASSESSMENT: A LITERATURE REVIEW
Relatore: ZULAUF KATRIN
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-222
Richiedi la consultazione
Non consultabile TAMBURELLO LOREDANA, DISCUSSING THE EFFECTIVENESS OF OUTDOOR TRAINING METHODOLOGIES FOR EMPLOYEES' DEVELOPMENT: A REVIEW OF THE LITERATURE AND A QUALITATIVE INVESTIGATION OF CORPORATE CLIENTS' OPINION , Rel. GIERCZAK MICHAEL, Rel. GUTIÉRREZ RODRÍGUEZ PABLO, AA 2011/2012
Autore: TAMBURELLO LOREDANA
Titolo: DISCUSSING THE EFFECTIVENESS OF OUTDOOR TRAINING METHODOLOGIES FOR EMPLOYEES' DEVELOPMENT: A REVIEW OF THE LITERATURE AND A QUALITATIVE INVESTIGATION OF CORPORATE CLIENTS' OPINION
Relatore: GIERCZAK MICHAEL
Secondo Relatore: GUTIÉRREZ RODRÍGUEZ PABLO
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-18
Consultabile TEDESCHI ARIANNA, SURVIVAL AND SUCCESS: THE MANAGER’S ROLE IN ACHIEVING ORGANIZATIONAL RESILIENCE , Rel. HARTMANN ALEXANDER, AA 2020/2021
Autore: TEDESCHI ARIANNA
Titolo: SURVIVAL AND SUCCESS: THE MANAGER’S ROLE IN ACHIEVING ORGANIZATIONAL RESILIENCE
Relatore: HARTMANN ALEXANDER
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-223
Richiedi la consultazione
Consultabile TEWELEIT HANNAH JUDITH, THE IMPACT OF ECONOMIC CRISIS ON THE PERCEPTION OF PRICE: SPANISH CONSUMERS' PERCEPTION OF FMCG PRICES IN THE CONTEXT OF THE EUROZONE CRISIS, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2012/2013
Autore: TEWELEIT HANNAH JUDITH
Titolo: THE IMPACT OF ECONOMIC CRISIS ON THE PERCEPTION OF PRICE: SPANISH CONSUMERS' PERCEPTION OF FMCG PRICES IN THE CONTEXT OF THE EUROZONE CRISIS
Relatore: TREVISAN ITALO
Anno accademico: 2012/2013
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-41
Richiedi la consultazione
Consultabile TOLOTTI GIULIA, ENVIRONMENTAL SUSTAINABILITY AT THE BOTTOM OF THE PYRAMID, AA 2014/2015
Autore: TOLOTTI GIULIA
Titolo: ENVIRONMENTAL SUSTAINABILITY AT THE BOTTOM OF THE PYRAMID
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-87
Richiedi la consultazione
Consultabile TRONNIKOVA DARIA, INTERNATIONAL DOUBLE TAXATION AVOIDANCE: THEORETICAL AND PRACTICAL OVERVIEW ON THE EXAMPLE OF RUSSIAN FEDERATION, Rel. VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS, AA 2011/2012
Autore: TRONNIKOVA DARIA
Titolo: INTERNATIONAL DOUBLE TAXATION AVOIDANCE: THEORETICAL AND PRACTICAL OVERVIEW ON THE EXAMPLE OF RUSSIAN FEDERATION
Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-19
Richiedi la consultazione
Consultabile VAN HEES REGINA THERESIA IRIS, CONSUMER CHOICE: VARIETY IN THE RETAIL SETTING, Rel. RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN, Rel. WAGNER RALF, AA 2011/2012
Autore: VAN HEES REGINA THERESIA IRIS
Titolo: CONSUMER CHOICE: VARIETY IN THE RETAIL SETTING
Relatore: WAGNER RALF
Secondo Relatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN
Correlatore: TREVISAN ITALO
Secondo Correlatore: GANASSALI STÉPANE
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-20
Richiedi la consultazione
Consultabile VENTURA VIEJO JORGE, THE IMPACT OF THE CRISIS ON THE COUNTRY OF ORIGIN EFFECT OF SPAIN: A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE USA, GERMANY AND RUSSIA MARKETS, Rel. TREVISAN ITALO, AA 2013/2014
Autore: VENTURA VIEJO JORGE
Titolo: THE IMPACT OF THE CRISIS ON THE COUNTRY OF ORIGIN EFFECT OF SPAIN: A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE USA, GERMANY AND RUSSIA MARKETS
Relatore: TREVISAN ITALO
Correlatore: GANASSALI STÉPANE
Secondo Correlatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN
Controrelatore: WAGNER RALF
Anno accademico: 2013/2014
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-65
Richiedi la consultazione
Consultabile YILMAZ EDA, CONSUMER BEHAVIOR DURING CRISIS, Rel. RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN, AA 2011/2012
Autore: YILMAZ EDA
Titolo: CONSUMER BEHAVIOR DURING CRISIS
Relatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN
Anno accademico: 2011/2012
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-21
Richiedi la consultazione
Consultabile ZAMPIERO ERMANNO, HOW DOES TELEWORK IMPACT TELEWORKERS’ JOB SATISFACTION?, Rel. SCHNEIDER CHECCHELLA FELIPE, AA 2020/2021
Autore: ZAMPIERO ERMANNO
Titolo: HOW DOES TELEWORK IMPACT TELEWORKERS’ JOB SATISFACTION?
Relatore: SCHNEIDER CHECCHELLA FELIPE
Anno accademico: 2020/2021
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-224
Richiedi la consultazione
Consultabile ZHOU LUAN, BRAND EXTENSION EVALUATION: THE IMPORTANCE OF DIRECT EXPERIENCE IN SAMPLE DESIGN, AA 2014/2015
Autore: ZHOU LUAN
Titolo: BRAND EXTENSION EVALUATION: THE IMPORTANCE OF DIRECT EXPERIENCE IN SAMPLE DESIGN
Anno accademico: 2014/2015
Corso: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Segnatura: 0124H-88
Richiedi la consultazione