Found results 114 Full data Concise dataClick the title to see full data and shelfmark of each item |
Consultabilità delle tesi
|
![]()
Author:
ALLERA CHIARA
Title: DETERMINANTS FOR GERMAN TRAVELERS' ACCEPTANCE AND USE OF MOBILE COMMERCE Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-66 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
AMOROSO EMANUELE
Title: SUSTAINABILITY AND BLOCKCHAIN: DEFINING PRODUCT PROVENANCE AND ITS IMPLICATIONS FOR THE FASHION INDUSTRY Relatore: WAGNER RALF Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-207 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
ANQUEZ ELSA
Title: CONSUMERS’ PERCEPTION OF (SUSTAINABLE) PACKAGING IN THE FOOD INDUSTRY Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-208 |
Author:
ASATULLOEV FARIDUN
Title: INTERFACE OF OUTSOURCING AND GREEN MARKETING Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-42 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
AVANCINI PINHEIRO TIBERIO SAMUEL
Title: HOW BRAND ANTHROPOMORPHISM INFLUENCES AUTOMATIC BEHAVIOR IN RESPONSE TO BRAND PRIMES: A VALIDATION OF THE PARTNER ROLE ATTRIBUITED TO ANTHROPOMORPHIZED BRANDS Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-43 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
BAGLIONI LAURA
Title: REGAINING CUNSUMERS' TRUST: SERVICE CRISES Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-67 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
BEDES NICOLAS, CHRISTOPHE, ADRIEN, CONSTANTIN
Title: MOVIE PIRACY: A CROSS-COUNTRY ANALYSIS BETWEEN FRANCE AND THE NETHERLANDS Academic year: 2015/2016 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-89 |
![]()
Author:
BERTAGNOLLI ROBERTO
Title: COUNTRY OF ORIGIN AND STEREOTYPES' INFLUENCE ON THE BRAND EVALUATION OF A PRODUCT Relatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-45 |
![]()
Author:
BETTE AXELLE
Title: THE USER GENERATED CONTENT'S INFLUENCE ON THE HOLIDAY DECISION MAKING PROCESS Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-68 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
BETTOTTI BEATRICE
Title: INVOLVEMENT, ATTITUDE CHANGE AND PERCEPTION IN THE FASHION INDUSTRY: A CONTEMPORARY REASSESSMENT OF THE ELABORATION LIKELIHOOD MODEL OF PERSUASION Relatore: RODRIGUEZ SANTOS MARIA CARMEN Secondo Relatore: WAGNER RALF Academic year: 2015/2016 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-90 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
BLÁHOVÁ ALŽBETA
Title: ANALYSIS OF SOCIAL MARKETING CAMPAIGNS FOR ROAD SAFETY AND THEIR EFFECTS ON DRIVER'S BEHAVIOUR IN THE CZECH REPUBLIC AND IN THE GERMAN FEDERAL REPUBLIC Relatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN Secondo Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-1 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
BLANCHI JULIE
Title: AUTHENTICITY IN FRENCH MOUNTAIN RESORTS Relatore: GANASSALI STÉPANE Secondo Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-2 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
BLANCO CLARA MARIA
Title: CONSUMER LOYALTY IN THE MOBILE PHONE SECTOR: THE SPANISH CASE Relatore: WAGNER RALF Secondo Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-3 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
BOCHNOVICOVA PETRA
Title: CSR IN FOOD INDUSTRY: IMPACT OF CSR ON CONSUMER BEHAVIOUR Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-46 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
BORN FRANK
Title: THE ROLE OF COLLABORATIVE CONSUMPTION: WILL COLLABORATIVE CONSUMPTION DEVELOP FROM A NICHE INTO THE NEW STATUS QUO? Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-22 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
BOSSEAUX JESSICA
Title: THE PERCEPTION OF THE ACTOR ON THE FRENCH MARKET TOWARDS MARKS AND PRINCIPLES: DIVERGENCE OF OPINION ABOUT FAIR TRADE Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-23 |
![]()
Author:
BUGEIA LOÏSE, MYLÈNE
Title: COVID-19, THE AWAKENING OF A CONTINENT? A QUANTITATIVE STUDY ABOUT THE PERCEPTION OF ECOTOURISM FROM THE EUROPEANS 'PERSPECTIVE Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-209 |
![]()
Author:
BURET HADRIEN PIERRE ARNAUD
Title: IMPACT OF AFFINITY FOR A COUNTRY IN THE UAM MODEL AND ON WILLINGNESS TO INTERACT Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-69 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
CAPASA LUDOVICA
Title: EXPERIENCE OF MEGA SPORT EVENTS: TECHNOLOGY ACCEPTANCE OF VIRTUAL REALITY Relatore: ZULAUF KATRIN Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-210 |
![]()
Author:
CATTELANI CARLOTTA
Title: ARE YOU WHAT YOU WANT TO BE? HOW COSMETICS FILL THE GAP BETWEEN IDEAL-SELF AND ACTUAL SELF-CONCEPT AMONG TEENAGERS: AN INTERNATIONAL STUDY OF COSMETICS PURCHASING HABITS AND BRAND CONSUMPTIONS Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2015/2016 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-91 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
CAVALIERI MARCO
Title: EVALUATING PERSUASION STRATEGIES WITHIN CHATBOT: AN ELM FRAMEWORK WITH SELF-EFFICACY Relatore: BROCKHAUS DOMINIK BEREND THEODOR Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-211 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
CAYER-BARRIOZ NELLY
Title: LABELING ECOTOURISM WITHIN THE EUROPEAN MARKET: THE CONSUMERS' AND PROFESSIONALS PERSPECTIVE Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-24 |
![]()
Author:
CHIGIRINOVA DARIA
Title: THE PLACEBO EFFECT IN MARKETING: UNEXPLORED INFLUENCE OF BRAND NAME Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-25 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
CIFTCI YIGIT
Title: INTERCULTURAL STUDY ON SOCIAL MEDIA: HOW DO CULTURAL DIFFERENCES INFLUENCE USAGE OF SOCIAL NETWORKING WEBSITES? Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-47 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
CIGANOVIC SKORIC JOVANA
Title: GUILTY FREE CONSUMPTION OF A MIDDLE AGED MAN IN AUTOMATIVE INDUSTRY Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-70 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
CORREAS OSORNO SILVIA
Title: CONSUMER BEHAVIOUR TOWARDS THE FASHION INDUSTRY: THE FAST FASHION ERA Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-71 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
DE MARCHI STEFANIA
Title: ONLINE CONSUMER BEHAVIOUR IN APPAREL VIRTUAL STORES: AN INSIGHT INTO THE ITALIAN MARKET Relatore: TREVISAN ITALO Secondo Relatore: GANASSALI STEPHANE Correlatore: WAGNER RALF Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-48 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
DEGRAZIA GIACOMINI GRACIELA
Title: INNOVATION THROUGH CROWDSOURCING: THE USAGE OF COLLECTIVE INTELLIGENCE IN COMPANIES' INNOVATION PROCESSES AND HOW IT AFFECTS CONSUMER BEHAVIOUR Relatore: TREVISAN ITALO Correlatore: GANASSALI STÉPANE Secondo Correlatore: WAGNER RALF Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-4 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
DORION BENJAMIN
Title: EXPERIENTIAL MARKETING AND THE BANKING INDUSTRY Relatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN Secondo Relatore: TREVISAN ITALO Correlatore: WAGNER RALF Secondo Correlatore: GANASSALI STÉPANE Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-5 |
![]()
Author:
DRAXL DANIEL
Title: PEOPLE IN INTERCULTURAL LOVE RELATIONSHIP: THE SIGNIFICANCE FOR BUSINESS OF THEIR SPECIFIC PERSONALITY TRAITS AND COMPETENCIES Correlatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-26 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
EISELE KRISTIN
Title: LOVEMARKS AND THEIR INFLUENCE ON CUSTOMER BEHAVIOUR Relatore: WAGNER RALF Secondo Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-6 |
![]()
Author:
FAVIER MARLENE
Title: CONSUMER ATTITUDE AND BEHAVIOUR IN THE ETHICAL FASHION INDUSTRY Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-49 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
FERNÁNDEZ GARCÍA GUILLERMO
Title: REBUILDING A BRAND'S REPUTATION: STRATEGIC DECISIONS TO OVERCOME PAST MISTAKES Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-27 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
FORLENZA CHIARA
Title: COOPETITION: THE ROLE OF MANAGERIAL PERCEPTION AND INDIVIDUAL LEVEL NETWORK Relatore: HARTMANN ALEXANDER Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-212 |
![]()
Author:
FRIEBE CHRISTINA-MARIA
Title: TOWARDS AN UNDERLYING FRAMEWORK OF EVENT STUDIES Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-73 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
FURLAN FRANCESCO
Title: ITALIAN STARTUPS AND INTERNATIONALISATION PROCESS: THE INFLUENCE OF THE FINANCIAL CRISIS Relatore: TREVISAN ITALO Secondo Relatore: GANASSALI STEPHANE Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-50 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
GABOROVA JULIA
Title: GREEN CONSUMER PROFILING AND THE EFFECTIVENESS OF THE THEORY OF PLANNED BEHAVIOR (TPB) IN PREDICTING CONSUMER'S INTENTION TO SELECT ECOTOURISM AS A GREEN ALTERNATIVE PRODUCT Secondo Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-51 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
GAILLARD ROMAIN JEAN GERARD
Title: ONLINE CO-CREATION OF THE TOURIST EXPERIENCE: A CONSUMER PERSPECTIVE Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-74 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
GARCÍA JENNIFER
Title: COUNTRY OF ORIGIN EFFECTS - REPUTATION OF SPANISH BRANDS OUTSIDE BORDERS Relatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN Secondo Relatore: TREVISAN ITALO Correlatore: WAGNER RALF Secondo Correlatore: GANASSALI STÉPANE Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-7 |
![]()
Author:
GAUFFINET GILLES
Title: CELEBRITY ENDORSEMENT: WHAT MAKES THEM BECOME THE PERFECT ENDORSER, AND HOW INFLUENTIAL THEY CAN BECOME FOR THE EXPOSED CUSTOMER; THE CASE OF GUITARISTS AND ELECTIC GUITARS Relatore: GANASSALI STEPHANE Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-52 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
GIORGETTI STEFANO
Title: THE CREATIVE USE OF MASS CUSTOMIZATION TOOLKITS: PRODUCT DESIGN AS A WAY TO TRIGGER SOCIAL SHARINH Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-28 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
GISMANO MARTA
Title: INFLUENCE OF COLOUR-CODED NUTRITION LABELS ON PERCEIVED HEALTHFULNESS Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-75 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
GOVERNO VALENTINA
Title: SERVICE RECOVERY AND WORD OF MOUTH: TOWARDS A THEORICAL MODEL Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-76 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
GUILLOT PAUL
Title: IMPACT OF SOCIAL RESPONSABILITY IMAGE ON CONSUMERS' PERCEIVED PRODUCT QUALITY AND INTENTION BEHAVIOUR Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-77 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
HAAS FABIAN
Title: THE DETERMINANTS FOR THE USER ACCEPTANCE OF SOCIAL CRM SYSTEMS: QUANTITATIVE ANALYSIS OF A USER ACCEPTANCE MODEL Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-29 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
HEBERER SANDRA
Title: INCENTIVE AND CONTROL SYSTEMS FOR EMPLOYEES IN SALES POSITIONS Relatore: HUENERBERG REINHARD Secondo Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS Correlatore: GIERCZAK MICHAEL Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-8 |
![]()
Author:
HEMPEL JANEK
Title: OPPOSITIONAL BRAND AVOIDANCE - A NEW THEORETICAL APPROACH Relatore: WAGNER RALF Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-30 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
HILLEBRAND SOPHIE-THERESE
Title: CONTENT MARKETING IN SOCIAL NETWORKS Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-78 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
HOFFMANN REBECCA FELICITAS
Title: CULTURAL DIFFERENCES IN THE USE OF MOBILE SHOPPING: A COMPARISON OF FRANCE, GERMANY, THE NETHERLANDS AND THE UNITED KINGDOM Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-55 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
HORN RICHARD ALEXANDER
Title: IS THE REPUTATION QUOTIENT A VALID AND RELIABLE MEASURE FOR CORPORATE REPUTATION? Relatore: WAGNER RALF Secondo Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-54 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
JANISZEWSKA ALEKSANDRA
Title: THE POWER OF STORYTELLING IN SOCIAL MEDIA MARKETING Relatore: WAGNER RALF Secondo Relatore: GUTIÉRREZ RODRÍGUEZ PABLO Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-9 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
JUMPPANEN ANNA LARISSA
Title: THE GREEN CONSUMER: CROSS-CULTURAL COMPARISON Relatore: TREVISAN ITALO Secondo Relatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-10 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
KAFKA CHRISTINE MARIE
Title: WHAT MUST ONLINE VIDEOS COMBINE TO BECOME VIRAL? AN ANALYSIS OF THE COMPLEXITY, CONFIGURATION AND USE OF ONLINE VIDEOS Relatore: WAGNER RALF Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-31 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
KLEPAN ANNA
Title: EXPERIENTIAL MARKETING APPLIED TO THE SERVICE SETTINGS OF CINEMAS: ENHANCING THE CINEMA ATTENDANCE OF GENERATION Y IN GERMANY AND SPAIN Relatore: TREVISAN ITALO Secondo Relatore: GANASSALI STÉPANE Correlatore: WAGNER RALF Secondo Correlatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-11 |
![]()
Author:
LAMBERT MARVYN, FLORIAN
Title: COMPARATIVE STUDY OF CULTURAL DIFFERENCES IN THE USE OF CROWDSOURCING: A STUDY CONDUCTED IN THE UNITED STATES OF AMERICA, THE NETHERLANDS AND INDIA Relatore: GANASSALI STEPHANE Academic year: 2015/2016 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-94 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
LE THI TUYET
Title: TQM AND SERVICE QUALITY IN BANKING SECTOR: A PROPOSED TQM MODEL FOR VIETNAMESE BANKS Relatore: GUTIÉRREZ RODRÍGUEZ PABLO Secondo Relatore: GIERCZAK MICHAEL Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-12 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
LEFEVRE LAETITIA IRENE SUZANNE
Title: THE IMPACT OF EXPERIENTIAL MARKETING ON CUSTOMERS BRAND PERCEPTION IN THE CHAMPAGNE INDUSTRY: AN ATTEMPT TO PRESENT A DIFFERENT POINT OF VIEW Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-32 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
LEVET NOÉMIE LAURENCE FERNANDE
Title: CONSUMERS' PERCEPTION OF THE BRAND PERSONALITY AND THE INFLUENCE ON THE PRICE PREMIUM PAID FOR NATIONAL BRANDS OVER PRIVATE LABEL BRAND Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-33 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
LEYPOLD KATHARINA
Title: SOCIAL TRADING: FUTURE OUTLOOK AND EFFECTS OF CULTURAL DIMENSIONS ON INVESTOR BEHAVIOR Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-34 |
![]()
Author:
LIBERALI CRISTINA
Title: THE ROLE OF EMOTIONS IN VIRAL MARKETING Relatore: GIERCZAK MICHAEL Secondo Relatore: GUTIÉRREZ RODRÍGUEZ PABLO Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-13 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
LIEHR KATHARINA
Title: TV CHANNELS IN DIGITAL AGE: EXPLORING NEW OPPORTUNITIES Relatore: GIERCZAK MICHAEL Secondo Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-14 |
![]()
Author:
LIOTINE ANTONELLA
Title: THE ADOPTION OF THE E-WOM IN THE CONSUMER DECISION-MAKING PROCESS: A COMPARISON OF INDIA, UNITED STATES AND ITALY Relatore: WAGNER RALF Secondo Relatore: GANASSALI STEPHANE Academic year: 2015/2016 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-95 |
![]()
Author:
LO DICO BEATRICE
Title: SMART MOBILITY SERVICES: A QUANTITATIVE STUDY OF THE DRIVERS OF CITIZENS' INTENTION TO USE Relatore: SCHNEIDER CHECCHELLA FELIPE Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-213 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
LONDERO LAZZARI CARLA ANGELICA
Title: ETHNIC CONSUMPTION: RESEARCH ON AN ETHNIC IDENTITY PATTERN AND INTERGENERATIONAL INFLUECES ON CONSUMPTION USING EXAMPLES OF GERMANY AND ENGLAND Relatore: WAGNER RALF Secondo Relatore: URKMEZ TAYLAN Academic year: 2015/2016 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-96 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
LOPEZ FLOREZ CESAR
Title: THE IMPACT OF THE DOPING EFFECT ON CYCLING SPONSORSHIP: ANALYSIS OF BRAND LOVERS AND CYCLING FANS CONSUMER REACTION Relatore: TREVISAN ITALO Correlatore: GANASSALI STEPHANE Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-56 |
![]()
Author:
MAIER MONIKA ELISABETH
Title: ETHICAL CONSUMPTION: A HOLISTIC APPROACH TOWARDS AN UNDERSTANDING OF THE ATTITUDE-INTENTION-BEHAVIOUR GAP Relatore: WAGNER RALF Secondo Relatore: GANASSALI STEPHANE Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-57 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
MANTOVANI SILVIA
Title: GREENWASHING IMPLICATIONS OF ELECTRONIC WASTE MANAGEMENT Relatore: GIERCZAK MICHAEL Secondo Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-15 |
![]()
Author:
MARCONI ALICE
Title: THE EFFECT OF THE PEAK-END RULE ON REFERENCE PRICES: AN EXPERIMENTAL STUDY ON THE IMPACT ON PURCHASE AND WORD OF MOUTH INTENTIONS IN THE SUSTAINABLE FASHION INDUSTRY Relatore: BROCKHAUS DOMINIK BEREND THEODOR Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-214 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
MARTORIELLO GIUSEPPE
Title: INNOVATION MANAGEMENT: BUSINESS MODELS FOR DISRUPTIVE TECHNOLOGIES: THE CASE OF ELECTRIC VEHICLES Relatore: TREVISAN ITALO Secondo Relatore: GANASSALI STÉPANE Correlatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN Secondo Correlatore: WAGNER RALF Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-16 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
MEDUSA MARCO
Title: PRODUCT AND SERVICE PLACEMENT: A CROSS-CULTURAL STUDY ON HOW ITALIAN AND GERMAN MOVIEGOERS ARE AFFECTED BY THE DIFFERENT MODALITIES OF THIS MARKETING PRACTICE Relatore: WAGNER RALF Academic year: 2015/2016 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-97 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
MIRANTES GUTIERREZ AITOR
Title: THE IMPACT OF GAMING ON SPORT BUSINESS: THE CASE STUDY OF FANTASY FOOTBALL Relatore: WAGNER RALF Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-215 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
NESSI LAURA
Title: PERSONALISED SMARTPHONE ADVERTISING MODEL: THE INFLUENTIAL FACTORS FOR ITS EFFECTIVENESS Relatore: WAGNER RALF Academic year: 2015/2016 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-99 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
NGUYEN THANH THUY
Title: DOES PLACE MATTER? THE INFLUENCE OF PLACE IN TERMS OF PSYCHOLOGICAL DISTANCE AND TRUST ON ONLINE SHOPPING Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-79 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
OLDEN MARIJANA TRUDE DEBORAH
Title: COUNTRY OF ORIGIN LABELING: IMPLICATIONS FOR DOMESTIC- BRAND PRODUCTS Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-80 |
![]()
Author:
PANCHEVA VYARA PLAMENOVA
Title: PEERS HELP PEERS: ANALYSIS OF THE PARTICIPATION AND NON-PARTICIPATION CONSUMERS' DRIVERS IN PEER-TO-PEER ACCESS-BASED CONSUMPTION Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-81 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
PANSARELLA RICCARDO
Title: THE EFFECTS OF SOCIAL AND SELF-MOTIVES ON E-WOM ON INSTAGRAM AND TIKTOK Relatore: WAGNER RALF Correlatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-216 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
PANSINI VALÉRIE
Title: IDENTIFYING A RELATIONSHIP BETWEEN BRANDS AND CITIES: A PROMISING ENGAGEMENT BASED ON PERSONALITY FIT Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-35 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
PAOLINO CHIARA
Title: LUXORY BRANDS AND SOCIAL NETWORKS: THE STRAINED BALANCE BETWEEN UBIQUITY AND EXLUSIVITY FOR DIFFERENT LEVELS OF LUXURY Academic year: 2015/2016 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-100 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
PESHKOVA ANNA
Title: SYMBOLIC CONSUMPTION OF LUXURY: ON EXAMPLE OF LUXURY FASHION GOODS IN RUSSIA Relatore: TREVISAN ITALO Correlatore: WAGNER RALF Secondo Correlatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN Controrelatore: GANASSALI STEPHANE Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-59 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
PETROVA MARTINA
Title: IDENTIFYING MOTIVATIONS OF CONSUMERS FOR VISITING ART MUSEUMS. THE IMPACT OF PERSONALITY AND ENVIRONMENTAL CUES Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-36 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
PHAM LAURE LOUISE THANH LAN
Title: ETHICAL CONSUMPTION: A META-ANALYSIS ACROSS NORTH AMERICA, EUROPE AND ASIA Relatore: WAGNER RALF Academic year: 2015/2016 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-101 Richiedi la consultazione |
Author:
PIFARRE ANTHONY
Title: BRAND EXTENSION: APPLIED TO VIDEO GAMES MARKET Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-37 |
![]()
Author:
PITTASSI ELENA
Title: POTENTIAL AND SHORTCOMINGS OF NUTRITIONAL LABELING Relatore: GIERCZAK MICHAEL Secondo Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-17 |
![]()
Author:
RABARY FANNYMALALA CYNTHIA
Title: EMPLOYEES’ IDENTIFICATION WITH CORPORATE’ CSR VALUES Relatore: HARTMANN ALEXANDER Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-217 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
RASURA MARGHERITA
Title: THE ROLE OF SOCIAL COMMERCE IN EUROPE: THE IMPACT OF SOCIAL SUPPORT IN TRUST PERFORMANCE Relatore: SCHNEIDER CHECCHELLA FELIPE Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-218 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
REBEYROTTE SARAH
Title: EXPLORING THE SPREADING PHENOMENON OF UNWANTED CONSUMERS IN THE LUXURY FASHION INDUSTRY Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-82 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
REUSS STEFFEN WIGBERT
Title: WHAT PRODUCT RATINGS CAN LEARN FROM CHINESE RESTAURANTS: A STOCHASTICAL APPROACH Relatore: WAGNER RALF Secondo Relatore: GANASSALI STEPHANE Correlatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-60 |
![]()
Author:
ROUX-MICHOLLET CAMILLE, ISOLINE
Title: THE USIE OF BRAND HERITAGE FOR PACKAGING DESIGN: AN ANALYSIS OF FMCG'S SECTOR Relatore: GANASSALI STEPHANE Secondo Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-61 |
![]()
Author:
RUIVO FÉLIX ANDRÉ FILIPE
Title: EFFECTIVE STORYTELLING IN CHARITABLE APPEALS: STRUCTURING IMAGE AND STORY. A GENDER COMPARISON Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-83 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
SAIF SANYA
Title: WHAT BRANDS DO CONSUMERS LOVE? A STUDY OF FASHIION BRANDS AND FOOD BRANDS Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-84 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
SALOMONI MARA
Title: INNOVATION-ORIENTATION AND SUPPLY CHAIN 4.0: DRIVERS AND BARRIERS TO THE INTEGRATION PROCESS Relatore: HARTMANN ALEXANDER Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-219 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
SALTAN FATIME EDA
Title: CULTURAL DIFFERENCES IN DISPLAYING "DOMINANT" NONVERBAL CUES IN NEGOTIATION: A COMPARISON OF GERMAN AND TURKISH NEGOTIATORS Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-38 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
SAVKINA ANASTASIA
Title: INVESTIGATION OF THE EFFECTS OF SCENT MARKETING CONTAINING COUNTRY-OF-ORIGIN INFORMATION ON PRODUCT EVALUATION Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-39 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
SCARPA ANDREA
Title: SUBLIMINAL MARKETING: INFILTRATING THE MOBILE DEVICE THROUGH MULTIPLE EXPOSURES Relatore: WAGNER RALF Secondo Relatore: TREVISAN ITALO Correlatore: GANASSALI STEPHANE Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-62 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
SCHLOBOHM SARAH
Title: EXPLORING BRAND LOVE AND ITS PRACTICAL APPLICATION: THE VALIDATION OF A LOVEMARK MEASUREMENT TOOL Relatore: TREVISAN ITALO Secondo Relatore: WAGNER RALF Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-63 |
![]()
Author:
SCHMITZ ANGELIKA LOTTE
Title: CONSUMER BEHAVIOUR ON FAIRTRADE LABELLED PRODUCTS Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-64 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
SCHNEIDER MARIANN RITA
Title: THE WILLINGNESS AND INCONSISTENCY TO FOLLOW VEGETARIAN NUTRITION IN GERMANY AND IN HUNGARY: EMPIRICAL STUDY ON BEHAVIOUR INTENTION GAP Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-85 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
SCIESSERE LAURA
Title: GAMIFICATION AND USER TYPES: REASONS WHY PEOPLE USE GAMIFIED SERVICES Relatore: WAGNER RALF Secondo Relatore: URKMEZ TAYLAN Academic year: 2015/2016 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-104 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
SICKERT ALINE
Title: ASSESSING THE CONSUMER-BRAND RELATIONSHIP: COMPARISON OF SELECTED PROJECTIVE VISUAL MARKET RESEARCH TECHNIQUES Relatore: GANASSALI STEPHANE Secondo Relatore: WAGNER RALF Correlatore: RODRIGUEZ SANTOS MARIA CARMEN Secondo Correlatore: CUEL ROBERTA Controrelatore: TREVISAN ITALO Secondo Controrelatore: HUENERBERG REINHARD Academic year: 2015/2016 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-105 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
STOLK THOMAS
Title: A THEORY-BASED MODEL OF CROWDFUNDING INVESTMENT INTENTION: THE ROLE OF THE FUNDRAISER’S SUSTAINABILITY ORIENTATION ON THE FUNDER’S TRUST AND INVESTMENT INTENTION Relatore: ZULAUF KATRIN Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-220 |
![]()
Author:
STOYNOV STOYKO GUMANOV
Title: SYMMETRICAL AND ASYMMETRICAL EFFECTS OF SADNESS IN NEGOTIATIONS Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-86 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
STRAMENGA SIMONE
Title: THE IMPACT OF BUSINESS INTELLIGENCE VISUAL TOOLS ON DECISION-MAKING: A USER PERSPECTIVE Relatore: SCHNEIDER CHECCHELLA FELIPE Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-221 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
SUKUTE KARINA
Title: COMMUNICATION PATTERNS OF THE INTERNET-BASED OPINION LEADERS IN THE LATVIAN INTERIOR DESIGN MARKET Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-40 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
SUTHAR RAHUL
Title: GENERAL AND METHODOLOGICAL ISSUES FACED BY SMES IN APPLICATION OF LIFE CYCLE SUSTAINABILITY ASSESSMENT: A LITERATURE REVIEW Relatore: ZULAUF KATRIN Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-222 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
TAMBURELLO LOREDANA
Title: DISCUSSING THE EFFECTIVENESS OF OUTDOOR TRAINING METHODOLOGIES FOR EMPLOYEES' DEVELOPMENT: A REVIEW OF THE LITERATURE AND A QUALITATIVE INVESTIGATION OF CORPORATE CLIENTS' OPINION Relatore: GIERCZAK MICHAEL Secondo Relatore: GUTIÉRREZ RODRÍGUEZ PABLO Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-18 |
![]()
Author:
TEDESCHI ARIANNA
Title: SURVIVAL AND SUCCESS: THE MANAGER’S ROLE IN ACHIEVING ORGANIZATIONAL RESILIENCE Relatore: HARTMANN ALEXANDER Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-223 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
TEWELEIT HANNAH JUDITH
Title: THE IMPACT OF ECONOMIC CRISIS ON THE PERCEPTION OF PRICE: SPANISH CONSUMERS' PERCEPTION OF FMCG PRICES IN THE CONTEXT OF THE EUROZONE CRISIS Relatore: TREVISAN ITALO Academic year: 2012/2013 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-41 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
TOLOTTI GIULIA
Title: ENVIRONMENTAL SUSTAINABILITY AT THE BOTTOM OF THE PYRAMID Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-87 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
TRONNIKOVA DARIA
Title: INTERNATIONAL DOUBLE TAXATION AVOIDANCE: THEORETICAL AND PRACTICAL OVERVIEW ON THE EXAMPLE OF RUSSIAN FEDERATION Relatore: VÁZCUES BURGUETE JOSÉ LUIS Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-19 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
VAN HEES REGINA THERESIA IRIS
Title: CONSUMER CHOICE: VARIETY IN THE RETAIL SETTING Relatore: WAGNER RALF Secondo Relatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN Correlatore: TREVISAN ITALO Secondo Correlatore: GANASSALI STÉPANE Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-20 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
VENTURA VIEJO JORGE
Title: THE IMPACT OF THE CRISIS ON THE COUNTRY OF ORIGIN EFFECT OF SPAIN: A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE USA, GERMANY AND RUSSIA MARKETS Relatore: TREVISAN ITALO Correlatore: GANASSALI STÉPANE Secondo Correlatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN Controrelatore: WAGNER RALF Academic year: 2013/2014 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-65 Richiedi la consultazione |
Author:
YILMAZ EDA
Title: CONSUMER BEHAVIOR DURING CRISIS Relatore: RODRÍGUEZ SANTOS CARMEN Academic year: 2011/2012 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-21 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
ZAMPIERO ERMANNO
Title: HOW DOES TELEWORK IMPACT TELEWORKERS’ JOB SATISFACTION? Relatore: SCHNEIDER CHECCHELLA FELIPE Academic year: 2020/2021 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-224 Richiedi la consultazione |
![]()
Author:
ZHOU LUAN
Title: BRAND EXTENSION EVALUATION: THE IMPORTANCE OF DIRECT EXPERIENCE IN SAMPLE DESIGN Academic year: 2014/2015 Course: Corso di Laurea Magistrale - Management [0124H] Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management Formato: digitale Shelfmark: 0124H-88 Richiedi la consultazione |