Results

Found results 3

Full data Concise data

Click the title to see full data and shelfmark of each item

Consultabilità delle tesi

Consultabile Consultabile
Non consultabile Non consultabile

Tesi presenti nel catalogo


Consultabile KAKUNGULU IVAN, OPEN INNOVATION IN DEVELOPING ECONOMIES: A CASE STUDY OF PHARMACEUTICAL COMPANIES IN UGANDA , Rel. BELLINI NICOLA, AA 2019/2020
Author: KAKUNGULU IVAN
Title: OPEN INNOVATION IN DEVELOPING ECONOMIES: A CASE STUDY OF PHARMACEUTICAL COMPANIES IN UGANDA
Relatore: BELLINI NICOLA
Academic year: 2019/2020
Course: Corso di Laurea Magistrale - Innovation Management - Management dell'innovazione [0120H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Shelfmark: 0120H-154
Richiedi la consultazione
Non consultabile PODSTAWEK EWA ANNA, CITY BRANDING: A CASE STUDY OF WARSAW, Rel. BELLINI NICOLA, AA 2013/2014
Author: PODSTAWEK EWA ANNA
Title: CITY BRANDING: A CASE STUDY OF WARSAW
Relatore: BELLINI NICOLA
Academic year: 2013/2014
Course: Corso di Laurea Magistrale - Innovation Management - Management dell'innovazione [0120H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Shelfmark: 0120H-32
Non consultabile ZHU LINGYAN, MARKETING STRATEGY OF ITALIAN LUXURY BRANDS IN CHINA, Rel. BELLINI NICOLA, AA 2011/2012
Author: ZHU LINGYAN
Title: MARKETING STRATEGY OF ITALIAN LUXURY BRANDS IN CHINA
Relatore: BELLINI NICOLA
Academic year: 2011/2012
Course: Corso di Laurea Magistrale - Innovation Management - Management dell'innovazione [0120H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Shelfmark: 0120H-6