Results

Found results 6

Full data Concise data

Click the title to see full data and shelfmark of each item

Consultabilità delle tesi

Consultabile Consultabile
Non consultabile Non consultabile

Tesi presenti nel catalogo


Non definita GASPARINI GIOVANNI, THE COLOURS OF POLITICS: A PSYCHOMARKETING STUDY ON THE ASSOCIATION BETWEEN COLOURS AND POLITICAL SIDES, Rel. TURCHETTI GIUSEPPE, AA 2020/2021
Author: GASPARINI GIOVANNI
Title: THE COLOURS OF POLITICS: A PSYCHOMARKETING STUDY ON THE ASSOCIATION BETWEEN COLOURS AND POLITICAL SIDES
Relatore: TURCHETTI GIUSEPPE
Correlatore: FARAGUNA UGO
Secondo Correlatore: BAZZANI ANDREA
Academic year: 2020/2021
Course: Corso di Laurea Magistrale - Innovation Management - Management dell'innovazione [0120H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Shelfmark: 0120H-166
Consultabile LASAGNA RACHELE, BRAND DIVERSIFICATION AND FONT: THE EFFECT OF SERIFS ON THE PERCEPTION OF LUXURY BRANDS, Rel. FARAGUNA UGO, Rel. TURCHETTI GIUSEPPE, AA 2014/2015
Author: LASAGNA RACHELE
Title: BRAND DIVERSIFICATION AND FONT: THE EFFECT OF SERIFS ON THE PERCEPTION OF LUXURY BRANDS
Relatore: TURCHETTI GIUSEPPE
Secondo Relatore: FARAGUNA UGO
Academic year: 2014/2015
Course: Corso di Laurea Magistrale - Innovation Management - Management dell'innovazione [0120H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Shelfmark: 0120H-35
Richiedi la consultazione
Consultabile NGUYEN NAM PHUONG, SEARCH DYNAMICS IN CONSUMER CHOICE UNDER SLEEP DEPRIVATION: AN EYE-TRACKING STUDY, Rel. TURCHETTI GIUSEPPE, AA 2016/2017
Author: NGUYEN NAM PHUONG
Title: SEARCH DYNAMICS IN CONSUMER CHOICE UNDER SLEEP DEPRIVATION: AN EYE-TRACKING STUDY
Relatore: TURCHETTI GIUSEPPE
Correlatore: FARAGUNA UGO
Academic year: 2016/2017
Course: Corso di Laurea Magistrale - Innovation Management - Management dell'innovazione [0120H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Shelfmark: 0120H-65
Richiedi la consultazione
Consultabile NOBILIO ALICE, STORYTELLING ON E-COMMERCE WEBSITES AND THE EFFECTS ON CONSUMERS PURCHASE BEHAVIOUR, Rel. TURCHETTI GIUSEPPE, AA 2015/2016
Author: NOBILIO ALICE
Title: STORYTELLING ON E-COMMERCE WEBSITES AND THE EFFECTS ON CONSUMERS PURCHASE BEHAVIOUR
Relatore: TURCHETTI GIUSEPPE
Correlatore: FARAGUNA UGO
Academic year: 2015/2016
Course: Corso di Laurea Magistrale - Innovation Management - Management dell'innovazione [0120H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Shelfmark: 0120H-51
Richiedi la consultazione
Consultabile RUATTI FEDERICA, BRAND KNOWLEDGE AND CONSUMER-BRAND CONNECTION IN THE LUXURY PERFUME INDUSTRY: A STUDY ON CHANEL N °5 AND J'ADORE, Rel. TURCHETTI GIUSEPPE, Rel. FARAGUNA UGO, AA 2014/2015
Author: RUATTI FEDERICA
Title: BRAND KNOWLEDGE AND CONSUMER-BRAND CONNECTION IN THE LUXURY PERFUME INDUSTRY: A STUDY ON CHANEL N °5 AND J'ADORE
Relatore: TURCHETTI GIUSEPPE
Secondo Relatore: FARAGUNA UGO
Academic year: 2014/2015
Course: Corso di Laurea Magistrale - Innovation Management - Management dell'innovazione [0120H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Shelfmark: 0120H-40
Richiedi la consultazione
Consultabile SORÍ TAMARGO JESSICA, THE EFFECT OF PACKAGE DIFFERENTIATION ON VISUAL ATTENTION AND BRAND RECOGNITION: AN EXPLORATORY STUDY OF "NON MORDERE" ICE CREAM PACKAGES USING EYE-TRACKING TECHNOLOGY, Rel. TURCHETTI GIUSEPPE, Rel. FARAGUNA UGO, AA 2016/2017
Author: SORÍ TAMARGO JESSICA
Title: THE EFFECT OF PACKAGE DIFFERENTIATION ON VISUAL ATTENTION AND BRAND RECOGNITION: AN EXPLORATORY STUDY OF "NON MORDERE" ICE CREAM PACKAGES USING EYE-TRACKING TECHNOLOGY
Relatore: TURCHETTI GIUSEPPE
Secondo Relatore: FARAGUNA UGO
Academic year: 2016/2017
Course: Corso di Laurea Magistrale - Innovation Management - Management dell'innovazione [0120H]
Struttura didattica: Dipartimento di Economia e Management
Formato: digitale
Shelfmark: 0120H-77
Richiedi la consultazione