Year: 2002 Volume: 42 Number: 420
Authors | Titles | First page | Last page |
---|---|---|---|
Bittanti, Matteo | Philip K. Dick e il cinema: Tre (im)possibili intersezioni | 3 | 8 |
Soncini, Alberto | Philip K. Dick e il cinema: La fine dello sguardo: Minority Report di Steven Spielberg | 8 | 12 |
Cattaneo, Francesco | Philip K. Dick e il cinema: L'eredità di Kubrickiana | 12 | 14 |
Cremonini, Giorgio | Philip K. Dick e il cinema: L'angoscia che non c'è | 15 | 16 |
La Polla, Franco | Philip K. Dick e il cinema: Diamo a Cesare, ecc. ecc. | 16 | 17 |
La Polla, Franco | Schede: "Pinocchio" di Roberto Benigni | 20 | 23 |
Tassi, Fabrizio | Schede: "Il figlio" di Jean - Pierre e Luc Dardenne | 24 | 27 |
Morsiani, Alberto ; Greco, Federico | Schede: "Bowling a Columbine" di Michael Moore | 27 | 31 |
Liberti, Fabrizio | Schede: "Signs" di M. Night Shyamalan | 31 | 34 |
Mosca, Umberto | Schede: "8 donne e un mistero" di François Ozon | 34 | 37 |
Piccardi, Riccardo | Schede: "Possession" di Neil LaBute | 38 | 41 |
Manzoli, Giacomo | Schede: "People I Jnow" di Daniel Algrant | 41 | 44 |
Bittanti, Matteo | Schede: "One Hour Photo" di Mark Romanek | 44 | 47 |
Matteuzzi, Fabio | Schede: "La locanda della felicità" di Yimou Zhang | 47 | 50 |
Filmese | 51 | 53-86 |